Lokalizacja | Zleć tłumaczenie stron internetowych i katalogów | Biuro Tłumaczeń ATT
Wyślij dokumenty do wyceny
Biuro tłumaczeń ATT

Lokalizacja

Zlokalizuj językowo treści twojej witryny

Pracujesz w branży zajmującej się tłumaczeniami i lokalizacją? Wykonujesz wiele powtarzalnych zadań tłumaczeniowych? Chcesz zautomatyzować prace powtarzalne, ponieważ nie są one zbyt inspirujące?

Projekt w memoQ

memoQ działa w oparciu o pojęcie projektu. Dlatego wszelkie operacje, które możesz wykonać na jednym dokumencie mogą też być wykonane w odniesieniu do całego projektu. W skład takiego projektu może wchodzić dowolna ilość dokumentów. Korzystając z narzędzia „widoki”, możesz na potrzeby wykonywania tłumaczenia łączyć i dzielić dokumenty. Możesz też umieścić powtarzające się fragmenty w kolejnym dokumencie albo na przykład wydzielić segmenty, które spełniają uprzednio skonfigurowane kryteria. Automatyzacja oznacza zatem, że możesz wykonywać operacje na kilku dokumentach równocześnie. Jest to narzędzie proste w obsłudze i dostępne nawet w najtańszej wersji programu. Jedną z najczęstszych operacji wykonywanych na wielu plikach jest polecenie „znajdź i zamień” wykonywane w odniesieniu do całego projektu.

Jeżeli to dla Ciebie za mało i chcesz wprowadzić do programu dalsze możliwości automatyzacji zadań, wybierz wersję memoQ enterprise. W tej wersji możesz programować wykonywanie wszystkich operacji. Możesz wybrać pliki i utworzyć dla nich projekt online. Możesz podtłumaczyć dokumenty, generować statystyki, eksportować i importować pliki dwujęzyczne i śledzić postęp prac. Może to być bardzo użyteczne, jeżeli masz do czynienia z przepływem zleceń na tłumaczenia o charakterze ciągłym i opracowujesz wiele małych plików. Wersja memoQ enterprise umożliwia również współpracę z dostępnymi na rynku narzędziami do zarządzania projektami, takimi jak Beetext Flow, Plunet Business Manager czy XTRF.

CO ZYSKUJESZ DZIĘKI MEMOQ?

memoQ może wykonywać wszelkie operacje na jednym dokumencie, części dokumentu, kilku dokumentach lub wszystkich dokumentach wchodzących w skład projektu. Wersja memoQ enterprise oferuje w pełni udokumentowany i łatwy w obsłudze pakiet wspomagający tworzenie oprogramowania, z przykładami kodów automatyzujących wszystkie procesy w obrębie projektu.
Dostępne są również zintegrowane rozwiązania automatyzujące pracę z wersją memoQ enterprise.