Przedstawiamy zasady komunikacji Biura Tłumaczeń ATT z Klientami.
Od początku naszej działalności zachęcaliśmy naszych Klientów do otwartości w prezentowaniu własnych potrzeb biznesowych, pomysłów i planów. Chcemy być firmą obdarzaną zaufaniem. Dlatego zachęcamy do podejmowania z nami rozmów dotyczących planowanych działań, w których my jako biuro tłumaczeń możemy być użyteczni.
Nasi Klienci ufają wdrożonym i sprawdzonym przez nas procedurom obsługi. Chętnie korzystają też z możliwości uzyskania przejrzystych i pełnych informacji na każdym etapie realizacji tłumaczenia. Rozumiemy te potrzeby i dotrzymujemy obietnic. To ten element etyki biznesu, który jest ważny dla sprawnej obsługi zamówień na tłumaczenia. Dlatego budujemy Biuro Tłumaczeń ATT w oparciu o takie wartości, jak otwartość, komunikatywność, pracowitość, punktualność, odpowiedzialność i współdziałanie. Dajemy tym samym Klientowi poczucie bezpieczeństwa i stabilności współpracy. Dzięki temu, po kilkunastu latach funkcjonowania na rynku możemy pochwalić się przede wszystkim lojalnymi Klientami. Otrzymaliśmy od wielu z nich listy rekomendacyjne. Są one dla nas wyrazem zrozumienia naszej postawy i podzielania wspólnych wartości biznesowych.
Współpraca Biura Tłumaczeń ATT z przedsiębiorstwami inwestującymi w nowe technologie, branże i rynki, potrzebującymi dużych ilości tłumaczeń tekstów technicznych i prawnych, pozwoliła nam stworzyć i rozwinąć w pełni profesjonalne biuro tłumaczeń. Na tle konkurencji wyróżnia nas precyzja i dbałość o słowo, tempo pracy, terminowość i elastyczność przyjętych rozwiązań biznesowych. Jesteśmy biurem tłumaczeń, które dostarcza usługi wysokiej jakości za rozsądną cenę, jednocześnie będąc dla Klientów solidnym partnerem do wieloletniej współpracy.